IKVÄLL SKA JAG..

..INTE GÅ NÅNSTANS!

Och jag menar det verkligen, jag orkar inte mer. Igår var den 13:e dagen i rad som vi har druckit, 13:E DAGEN I RAD!
Helt sjukt måste jag säga, men så är dt att vara 21 och att bo i London, man har KUL!

Gårdagen var helt sjuk , träffade Adrian på L.square, när jag kom hade han redan gått till Yates, så jag gick dit, han satt med ett par kompisar jag inte kände, kollade på matchen (Inter - Chelsea), efter matchen så drog dom, jag och Adrian stannade kvar.
Danira ringde runt kvart i 10 och undra vart vi var och vilka som var i Yates, jag bad henne & Muli kma dit och göra oss sällskap.
Efter ca 15 min, kmr hon in - SJÄLV! (med en flaska rosévin i handen)
Tydligen så var Muli jättesen och hon pallade inte vänta på han, så hon kom till Yates och bad han komma dit när han kom fram.

Innan Danira kom, hade jag och Adrian hunnit dricka upp 2 flaskor rosévin.
Efter ett tag så kom Anthony dit också, med en champagne flaska efter att den tog slut gick jag och Danira ut för att röka, när vi kom tillbaka hade han beställt in 2 till champagneflaskor.
Vid 11 tiden var vi DÖDA, vi dansade och hade hur roligt som helst.

Efter ca 30 min, går jag ner på toa och när jag kmr upp igen, så är Tyler där.
(För alla som inte vet så har jag och Tyler dejtat)
Han beställer in öl och tequila till oss, och jag vill bara dö, ville bara få frisk luft, så jag gick ut och några killar lite längre bort och en av dom började skrika;
DÄR ÄR MN SYSTER , och peka på mig.
KOM HIT SNÄLLA, SYRRAN.
Så jag gick bort till dom och han sa att jag var hans storasyster, tvärskön kille, vi kom fram till sen att eftersom han är äldre måste han vara min storebror, så jag gick in med storebrorsan som beställde in ännu mer tequila och jägerbombs till oss.

Kmr inte ihåg så mkt mer utom att Tyler tog tag i min hand, jag var arg, han vägrade släppa mig, en vakt kom och drog bort han, jag och Adrian drog hem (vi åker åt samma håll) och Danira stannade kvar med Tyler.

Vaknade strax innan 8 imorse och skulle jobba, HEL DEMOLERAD.
Ser verkligen fram emot att sitta hemma ikväll och bara softa.
Vi ska laga Chili con carne nu och svulla resten av kvällen.


Danira och jag i somras, i Richmond!

XoXo


Kommentarer
Postat av: kusinen doris ;D

jag älskar dig anja kan du inte komma till sverige , saknat dig;)<3

2010-05-10 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback