Jag är så..

..jävla trött!

Har inte sovit ett piss den här veckan, varje dag säger jag att jag inte ska nånstans men slutar upp med att jag är i centrala London varje kväll ändå :S
Ikväll ska jag verkligen INGENSTANS, pyjamas och sen är det sängen som gäller, MÅSTE SOVA!

Igår var vi i Market Place, i en bar som heter Market Place Bar :P
Tog några öl och började röra oss mot en annan pub runt 10-tiden, gick till The Old Explorer och tog en till, det stängde tydligen kl.11 där, så vi gick tillbaka till Market Place Bar.
Hade skitroligt som vanligt, "bråkade" de 2 första timmarna :P

Adrian messade hela kvällen och ville att jag skulle komma till Sports Cafe med han och några till efter att ag var färdig med Tyler, men jag orkade verkligen inte.
Det regnade ute och jag ville bara till mig säng.

När jag väl kom hem så satt jag och messade med Adrian till 2-3 tiden, kunde inte hålla ögonen öppna längre och däckade, vaknade imorse kl.8.
Tog barnen till skolan, städade, fixar mat till dom nu och ska strax iväg och hämta dom.

JAG VILL SOVA!


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback