ett tag sen..

..jag skrev sist!

Glömmer bort att skriva, sen när jag väl har tid glömmer jag  bort vad jag har gjort :S

Hur som helst, för ca 2 veckor sen skulle jag ut med Allegra (min grannes nånting) hon har bara en kompis här och han bad mig ta med henne ut, så vi skulle träffas på Ealing Broadway.
Jag kom dit tidigare och träffade på Lisa (en tjej som jobbar på ett kafe här i Pitshanger Lane) hon skulle träffa sin pojkvän, hennes och kompis och hennes kompis pojkvän.
Så vi började prata lite och de frågade vart jag skulle, jag sa att jag väntade på Allegra och att vi skulle till Yates, de frågade om de kunde följa med eftersom de inte visste vart de skulle.
Allegra och hennes kompis Simone kom efter en stund och vi drog till Yates.

Jag och Lisa hade skitroligt, ingen annan förutom oss 2 hade kul.
Lisas pojkvän fick fnatt eftersom det inte var ett posh ställe, musiken var för hög, han trampade på glas och bla bla bla.
Han började skälla ut mig som om att det var mitt fel, som om att jag hade dragit med han dit, när det var han som sa att han jättegärna ville gå dit.
Lisas kompis stod i ett hörn med sin kille, Allegra och Simone försvann.
Så de enda som var kvar var jag och Lisa som dansade, medans Michael (hennes kille) ryckte och drog i henne och ville gå hem.

Allegra sa att Simone var hungrig så de skulle bara till BK och äta och komma tillbaka.
Så jag och Lisa fortsatte att dansa och ha kul, dricka och bli ännu fullare.
Allegra och Simone kom aldrig tillbaka, Lisa och de andra drog hem pga Michael, så jag var kvar själv.
Hittade Adrian, Jermaine och Amin som skulle till 101, men jag ville inte följa med eftersom jag inte hade några kompisar med mig, haha!
Så de 2 och deras tjejkompis Sophie började dra mig mot 101, så jag tänkte skitsamma jag har ändå Sophie här kan lika gärna gå ut och fortsätta att ha roligt!

Kvällen slutade med att jag kom hem vid 6 på morgonen, men jag ahde haft hur kul somhelst under kvällen!










Jag, Adiel och Danira i somras! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback