Ppl actually dump..

..their b/f's 4 yates!

Ringde Lisa dagen efter för att se hur hon mår, tydligen så hade hon gjort slut med Michael pga Yates.
Hon hade så himla kul den kvällen och han hatade stället och hon upptäckte att de inte är rätt för varandra :P
Fattahur bra stället är när man faktiskt dumpar sin kille för det :P

Vi började gå dit med Lisa också, tog med henne kompis Alex en gång också, som hade skitroligt hon med.
Lördagen efter det så gick jag och Lisa till Yates och träffade Sophie där, tog med Lisa till 101 efter Yates också.
Lisa hade träffat en kille i Yates som ville köra oss till 101 , (det tar ca 5 min att promenra från yates till 101) men vi tänkte skitsamma, Sophie och Lisa hade klackskor på sig, de orkade inte gå, det tog oss 15 min att komma till bilen för den var parkerad i Soho, sen tog det oss 20 min att köra till 101 pga trafiken och ytterligare 10 min att hitta parkering, nästan en timme att komma till 101 , herregud asså.

En tjej i 101 försökte få mig portad, hon hatar mig eftersom hon har stalkat Tyler i 2 år snart och vet att jag och han har dejtat, hon hittade managern i 101 och sa att jag var en Troublemaker som ville döda henne och grejer :S helt sjuk brud, men men.

Lisa hade inte så kul den kvällen, inte Sophie heller, bara jag som hade hur jävla kul som helst , som vanligt.







Me, Kal n Danira <3


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback