Tänkte skriva lite..

..om denna helg!

Det verkar som om att allt jag skriver om är mina helger, men det är den enda bra när man är au-pair, bara det man har att se fram emot typ, men men..

Vi visste inte vad vi skulle göra i fredags, vi ville inte gå till Yates eftersom dt inte är så bra där på fredagar, så vi ringde Leo och frågade vad han skulle göra, han skulle till Havana med sin killkompis från Italien så vi bestämde oss för att gå med han.
Jag och Danira kom dit innan honom och bestämde oss för att gå till Lloyds Bar och ta en drink innan han kom!
OMG, stället var en kopia av Yates fast i den låg i Fulham och hette nåt annat, musikne var exakt samma och människorna också!

Träffade en kille som heter Jesse och pratade med han nästan hela kvällen, han hade en kompis som var halv italienare och halv japan, COOLASTE blandingen jag nånsin hört talas om.
Mot slutet dök Leo upp där också, tog några drinkar med han och rörde oss mot Havana.
Vi sa till Jesse och hans kompis att de skulle komma dit, men de skulle till ett annat ställe i närheten.

När vi kom till Havana, möttes vi av drinkar från alla håll.
Jag hade ca 3 drinkar i handen, 2 öl och 3 tequila shot på bordet. Blev hur full som helst, men ddrinkarna slutade inte komma för det, efter en stund stod jag med en vinflaska i handen och drack ur den.
Vi gick ut för att röka, det regnade lite så allt var blött och halt, vi gömde oss under ett paraply nån hade glömt och pratade med en tjej från New York.

Då dök Jesse och hans kompis upp från ingenstans med kebab, KEBABEN I LONDON ÄR SÅ SJUKT ÄCKLIG, men jag var så sjukt hungrig.
De kunde inte komma in eftersom de inte hade legg, så vi bestämde oss för att dra till 101 med dom eftersom det är det enda stället (som vi känner till) som stänger så sent.
Vi tog en buss till Piccadilly och en taxi därifrån, minns att vi satt i taxin och pratade om vrf det inte finns nån svart vän (i serien vänner).
När vi kom till 101 såg vi Jermaine och Anthony stå vid ett bord, så vi skulle bara bort och hälsa, de gav oss glas och fyllde med champagne så vi satt med dom resten av kvällen, Jesse och hans kompis såg vi inte mer efter det, haha!



Jermaine och jag i somras <3

XoXo


Kommentarer
Postat av: Pega

Känner mig levande att se bild på dig darling..Saknar dig och kom hem snart fyfan,..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback